Söndag

Så har Söndag eftermiddag kommit och jag hann verkligen inte med i svängarna vars denna helg tog vägen ? Eller jo alltså, Jag förstår ju att jag inte hann märka av den eftersom jag städade som en galning hela Fredag kväll och igår från 6 på morgonen till 22 på kvällen gick åt i en rasande fart med att köra en jäkla massa bil vara i fällan, komma hem, umgås med Emil & Oden osv.

Idag har däremot varit en ganska lång dag, Säkert känns det extra mycket så för att man ställde tillbaka klockan en timme.. Emil åkte ju tidigt imorse, Efter det kände jag mig så förvirrad så jag bad Mamma komma hit och lyssna lite på mitt prat.. Har varit ute med Oden på hans promenader, surrat med Milla i telefon och sen kom Sandra hit och så for vi till Bergviken och köpte Goopizza till lunch som intogs till en massa surr och skvaller innan hon begav sig hemåt.

Efter allt besök vart jag så trött och sov på soffan en timme men nu när jag druckit upp mitt kaffe ska Jag & Oden gå ut på middagspromenad så han kan få sin mat sen.. För mig blir det resterna av Pizzan till middag och sen kanske jag slår på en film eller nåt ?




Kommentarer
håkan

lite dåligt med ego bilder

2011-10-30 @ 17:51:58
Elina

?????

2011-10-30 @ 19:59:13
URL: http://blow.blogg.se/
håkan

ja alltså bilder på dig

2011-11-04 @ 20:05:07
Elina

Jo jag vet vad egobilder är.

2011-11-04 @ 21:59:43
URL: http://blow.blogg.se/
håkan

Så bra

2011-11-05 @ 16:52:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0