Onsdag

Hej barra vad tiden flyger iväg, Imorn är det ju redan Torsdag så snart vankas de helg !

Idag har jag haft ont i huvet heeeela dan, Det började redan innan jag vaknat på morronen, Eller jag vaknade för tidigt av huvudvärken vill säga men kunde som tur var somna om. Töpiskt att det inte gått över ännu dock trots att jag tagit både Bamyl och Panodil.

Jag har då jobbat idag, 8-14 och fick köra en av nybilarna på jobbet.. En Peugot 407 men jag fördrar då småsprättfiestorna ! Fick inte alls nån känsla med den där bilen.. Den kändes typ bara stor och klumpig och ja.. Jag gillade den inte riktigt helt enkelt.

Har åkt buss till och från jobbet idag så jag fick mig en liten promenad hem från Porsö C. Har småplockat å fixat lite här hemma och ätit middag för en stund sen så nu väntar jag bara på att "Hemfrånjobbet-trafiken" så avta så ska ja fara å handla sen :) De börjar saknas lite grejer i kylen så det ska bli gött.


Oooch kvällens höjdpunkt är såklart - Bonde söker fru :D


Kommentarer
Marit

Sv: Ja visst är de fina! Jag har själv ärvt mina av mormor och morfar. De är från Ditmar urbach, stämpeln på baksidan ser ut såhär: http://www.collectorscircle.com/bohemian/Porcelain-2/porcelain/marks/images/gs001DitmarUrbach-Mark-2.jpg



Hoppas du hittar dem!

2011-10-13 @ 19:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0