Lördag

Godmorgon !

Eller hmm njaa, Nån vidare God morgon tycker jag inte det blev idag för kl 05 vaknade jag av en sprängande killer-huvudvärk. Jättekul med tanke på att jag haft ont i huvet nu varje dag denna vecka ! Suck..

Jaja, Jag steg upp och tog en tablett, smörjde in nacken med Aloevera, tog på mig en halsduk och gick å la mig igen, Senare på morgonen vid 8tiden la jag mig på spikmattan och nu känns det faktiskt bättre :)

Har hunnit äta frukost etc så nu ska jag hoppa i duschen och sen styra kosan mot Storheden och Systemet, Jag och Emma ska ha surr&drick kväll ikväll och jag tror bestämt det blir Kentucky Derby för hela slanten för min del ;) Ska snabbt in på Willys å köpa nå smågrejer oxå :)


------
Igår då, Fredag.. Var jag först och jobbade till strax efter 13 och sen åkte jag hem å tog fram fika, kokade kaffe osv för att mina tjejer Tilde, Ida och Cissi skulle komma hit och det var då så trevligt så ! Jag fick tillochmed en present och hur gulligt var inte det då :D ?



Ett mint/chokladkaffe och en badbomd från Lush som det kommer ut små hjärtan från och hela vattnet bilr rosa ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0