Gonatttis !

Nej nu skulle man kanske börja bege sig mot sängen ? Har haft Mamma på besök här ikväll åsen varit ute med Oden nu på kvällsprommisen men han ligger redan å snarkar sött här i fåtöljen brevid :)

Är lite hungrig dock så jag borde nog äta nå kvällis innan.. Jag fick med mig nå Thai-nudlar av Milla idag som hon har tjatat om är så goda men draaaa åt helvete vad starka dom var å då tycker ja ändå inte att ja är sådär superkänslig på starkt ? Det var två kryddpåsar, en med själva smaken och så den andra med nå chili i så nästa gång tar jag INTE hela chilipåsen :D


Imorn ska jag åka å hjälpa till å städa ur Mormors hus eftersom köparna flyttar in redan nästa vecka och jag har ju ändå inget annat för mig samt att jag gärna tjänar en lillslant :) Sen följer jag nog med dem hem och kanske äter middag där eller så :)




Godnatt på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0