Extreme Homemakeover

Som ni förstår håller jag på och gör om lite här hemma.. Det känns på nåt sätt som att, Ja för det första så har jag inte idats pyssla med nåt sånt på senaste eftersom jag har trott att jag ändå ska flytta häifrån men nu när jag blir kvar och dessutom blir kvar själv ja då är de väl inte mer än rätt att jag sätter igång och inreder precis som JAG vill ha det.. Ska inte för ens en sekund tänka på nå karlar som tycker rosa är fult osv nu är det här MITT place :) Jag är absolut ingen fena på färg & form och att matcha men jag vet ju vad jag tycker är fint iaf och det här blir ju första gången som jag bor själv och därmed inreder själv oxå.

Det är dock jävligt trist att det ska ta sån tid, Jag vill ha hit min nya matta NU, jag vill ha hit mitt nya köksbord NU jag vill att Emil ska ta härifrån sina grejer NU så jag vet vad som blir kvar och vad jag behöver skaffa nytt. Jag vill ha pengar NU till att köpa en massa fina attiraljer och ja ni vet.. När man har bestämt sig för nå vill man ju ha förändringen helst nyss egentligen ! :D


Jag håller då på så gott jag kan iaf och idag har jag putsat insidan av fönstrena i köket och dammtorkat där inne, satt blommorna i duschen och diskat alla blomfat så nu väntar jag egentligen bara på att blommorna ska torka så jag kan ställa tillbaka dem och börja med samma procedur i vardagsrummet :)


För övrigt sitter jag just nu och äter en såndär svingod fryst Thaimat, hothot :) Märkte nu idag att jag ska äta stark middag, har köpt chilichips, chilichoklad och turkisk peppar haha.. Tror jag är inne i en het period :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0