Bruwden med koll

Alltså.. Ni kanske läste här för nåt tag sen när jag var och handlade och hade glömt korten i bilen och när jag kom till bilen hade jag tappat bort bilnyckeln osv ?

Idag skulle jag åka och handla påvägen hem från Gammelstan.. Jag hade tagit med mig handlingslista, pant som skulle pantas osv men när jag ska fara till Willys kommer jag på att FAAN jag har ju glömt korten hemma igen, Så jag lånade kontanter av Mattias. Till saken hör att jag älskar att på Torsdag kväll ta mig ett glas vin eller en cider eller nånting för att lixom "Aah nu är det snart helg, bara imorn kvar". Så jag var VÄLDIGT inställd på ett systembesök !

Så kom jag på sen då att man får ju kanske inte handla så mycket på Systemet utan leg. Jävla skiiit ! Så nu dricker jag Saffransglögg som var det enda jag hade hemma haha.. Nåja, dem har ju börjat sälja julpynt i affärerna så då måste väl jag få dricka lite glögg eller  ?

Nå, Jag har då jobbat idag.. Sen åkt till Gammelstan och ätit Tacos å nån god österikisk kaka till efterrätt + en kopp kaffe.

Nu håller jag på å plockar å städar lite, Ska dammsuga och diska sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0