Bra koll

Haha alltså åh, Jag måste bara berätta vad som hände sist jag var och handlade.Det är sån jävla bra koll på mig alltså..

Jag gick där i godan ro och fyllde vagnen, kom fram mot kassan och.. Kunde inte ta fram mitt kortetui för det var borta ! Vafaan då tänkte jag, Jag satte ju det i jackfickan just innan jag for !.. Lämnade min vagn och gick ut till bilen för att kolla om det var där.. Påväg till bilen börjar jag leta efter bilnyckeln MEN den var oxå borta !

Vafaaandå tänkte jag nu ännu mer och började få lite panik. Eftersom jag har en väldigt stor ovana av att lämna bilen olåst med nyckeln i tändningslåset så tänkte jag att den säkert är där.. Kom till bilen där kortetuiet mycket riktigt låg men nyckeln var inte där - Den var ingenstans (Till saken hör då att jag hade en lånad bil och hade haft nyckeln ensam lös, väldigt smart ja) Jaha vad fan ska jag göra nudå, hur ska jag ta mig härifrån och hur ska jag hitta nyckeln ?

Det var svart och regnigt ute så den var ju inte så lätt att hitta direkt.. Nåja tänkte jag jag får väl gå runt i hela affären och se om den ligger på golvet nånstans, betala för maten och sen leta igenom parkeringen. Gick in mot affären och just vid kundvagnarna kollade jag ner på marken och där låg nyckeln alldeles vid mina fötter. TACK GUD !

Det var då första och sista gången jag planerar att tappa bort både kort och bilnyckel inom loppet av en handling. Pust.


Kommentarer
Åsa

jamen nån måst väl kunna blända alla ärthjärnor efter vägen ;)

2011-10-15 @ 14:00:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0