Assaahhh

Idag är jag faktiskt jävligt irriterad.. Asså som småirriterad har jag varit hela dan ! Morrr !

Jag tycker lixom att om man har sagt en sak.. Då kan man hålla sig till det eller erkänna att man har ändrat sig och kanske haft fel. Däremot är det INTE OK att stå fast vid det man sagt från början men att hela tiden ändå ge hintar, inviter och småbevis på att man kanske inte tycker så ändå. Antingen tycker man bu eller så tycker man bä.. Det finns inga mellanting. Svart eller vitt, ja eller nej. De är bara bestämma sig.. Jag orkar inte me nå jävla svammel.

Åh hojja.. Jag är jävligt trött oxå. Har nyss kommit hem från jobbet och ska koka ihop lite Korvstroganoff och Ris till middag innan jag ska tillbaka till jobbet igen ! Vi har nämligen Personalmöte idag kl 18 och det håller väl säkert på i en timme iaf.

Sen ikväll blir de å se Ensam Mamma Söker-avsnittet från igår på tv3play :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0