Tjoff

Hum hum.. Undrar om jag bara är så sinnessjukt trött pga mörkret och det trista vädret eller om de beor på nå annat ? Är så skumt att jag knappt tar mig upp på mornarna när jag hela livet varit morgonpigg som tusan.

Nåja.. Igår for jag ju till Storheden och handlade mat å fick mig äntligen några julklappar avklarade men ännu återstår de flera saker. For en sväng till Mamma efteråt och fikade och sen var det hem, hopp i duschen och hopp i säng.

Nu har jag nyss kommit hem efter en lång jobbdag.. 9 timmar utan rast så det klirrar nog fint nästa månad =) Tänk i övermorgon får man lön igen oxå.. Livet är gött ;D

Ska ta mig en kopp kaffe nu och sen klä på mig Superman-dräkten för här hemma måste det diskas, dammsugas, dammas mattor, skuras ja you name it. Slutar sent både imorn och på fredag och sen ska jag ju hämta Oden till helgen å om jag kanske stannar där uppe nån dag så är de lika bra jag gör det idag när jag vet att jag har tid =)



Ingen tid att förspilla - Dags att sätta igång !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0