Tisdag

Tisdag idag, viktigt att påpeka för mig själv då jag varit bombis hela dan på att det är Måndag.. Inte så konstigt med tanke på att jag haft långhelg och åkte hem från Fällan först igår och sen hade jag en kund från igår idag så jaa.. Jag är lite dagvild !

Inte bara dagvild utan sjukt trött oxå.. Kom mig knappt upp ur sängen i morse men efter en halvtimmes snoozande så ;D Har inte jobbat riktigt full dag idag så jag har kommit hem för kanske en timme sen och nyss ätit middag.. Tänkte ta en kopp kaffe nu och hoppas på att bli piggare för jag måste bege mig ut på Storheden sen.. Det är hög tid att börja inhandla julklappar för resten av veckan jobbar jag massor sen är Oden här från denna helg till nästa så det är lika bra att få nåt bortgjort nu !

Kanske att jag åker och hälsar på i Gammelstan efter det och får mig ännu en kopp kaffe och lite goofika.. Kanske kanske, Får se hur trött jag är.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0