Sova sova

Oh vad skönt nu får man äntligen gå och sova.. Mitt liv kretsar endast runt att sova och att orka masa sig till jobbet just nu. Fattar inte vad felet är !

Anyhoo.. Dagen började jäkligt bra faktiskt med att det på stora anslagstavlan satt fast ett a4 med massa text och så stod det stort "ELINA" typ att lappen var åt mig.. Faaan vad har jag nudå gjort var min första tanke men där var inte mindre än ett utskrivet mail som en kund skickat åt min chef "Hej, Vi ville bara skriva och säga att vi är enormt enormt nöjda med Elinas jobb hos oss !! Det är så himla bra, perfekt och Elina är så positiv och superproffsig som ringer upp efteråt för att fråga så allt är bra ! Stor grattis till att ni på Maid har en sådan anställd och även åt oss som får hennes hjälp!"

Kan säga att det kändes jävligt bra efter att ha gått runt å varit som allmänt jävla less på allt senaste tiden ! Lyckan var dock inte långvarig då jag fick ett sms att vi tydligen inte får stå med våra privata bilar på våra parkeringar utanför jobbet ?! Det är ju jävligt bra.. Så då måste vi ställa oss på friparkeringarna utanför Coop arena.. Utan motorvärmare. Skitbra.. Så jag bad Mattias fara dit och ta hem bilen åt mig eftersom ja inte hade möjlighet att fara ifrån jobbet just då. Såå.. Det blir väl att åka buss då tills dem ordnat upp det med platserna. Crap !

Nåja.. Nu har jag nyss diskat och sett Bonde söker fru. Var ute på en prommis med Oden före det så nu blir det bara en liten kort kissrunda så vi får hoppa i säng nån gång :D Jobb hela långa dan imorn med.. BLÄH



Kommentarer
Emma

Haha jo nu ja.. Men de har ju iaf kommit mer snö där :p här syns ju inget :D

2011-12-01 @ 09:54:02
URL: http://emmnie.blogg.se/
tilde

vad roligt att dom hade lämnat en lapp om dig, sånt är ju alltid kul att höra :D

2011-12-01 @ 18:34:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0