Regn och bara regn



Jaani, Det fortsätter att regna och snart är vi inne i December. Tänk att det på allvar inte varit såhär varmt på över 100 år ! Ganska sjukt egentligen.. Sen när vi blir gamla kan vi sitta där och prata "Kommer ni ihåg den där vintern 2011 när snön inte kom förrän ..."

Haha nej men allvarligt.. Mig gör det absolut ingenting. Jag tycker bara det är skönt att slippa frysa, skrapa rutor, skotta snö, stå och vänta för att bilen ska bli varm osv. Jag har inte ens behövt ta fram nån vinterjacka ännu !

Negativt är ju dock att det är så mörkt, man får ingen julkänsla och en sak som oroar mig lite nu när jag ska köra norrut ikväll är att det är så sjuuukt halt där uppe när det regnar och är plusgrader på dagarna och fryser på under natten. Rena rama skridskobanan ska det vara enligt vad jag hört.. Nåja det blir att köra försiktigt men när man väl sitter där i bilen vill man ju bara komma fram nån gång :p



Kommentarer
Åsa

Jo jag måste nog göra de nu :( Får se på månda hur kommande veckor ser ut me jobbet, om man hinner boka nån tid hos farbror doktorn :O

2011-11-26 @ 17:34:28
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0