Ny vecka

Jahapps, Då startar vi en ny vecka idag då.. Jag låg och sussade så sött imorse, trodde att det var Söndag eftersom jag inte behövde stiga upp.. Men så hörde jag det där ljudet Bzz bzz bzz. Ett sms - Om jag kunde jobba.

Så det var bara att stiga upp då :D Har duschat och ätit frukost.. Drack nu en måltidsersättning till fusklunch och ska packa ner nån frukt & macka innan jag alldeles strax ska börja fara, Lär ju svälta ihjäl annars eftersom jag ska på stan direkt efter men om jag känner oss rätt blir det nog att äta ute idag.. Vet inte vad eller vart men jag känner det på mig ;p



Jag ska även låna lite böcker på Kulturens Hus tänkte jag, Jag har varit så himla lässugen på senaste och så är det ju så bra sysselsättning när man inte har nåt annat att göra eller inte orkar göra något :)


Nåja.. Nu ska jag göra mig klar, Har ett 3h abb längst ut i Sunderbyn så det blir lite restid innan jag är framme.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0