Lost in time

Alltså är det bara jag eller har ni oxå fastnat i tiden ?

Varje gång nån i min ålder ska ha barn förfasas jag av att "Barn, REDAN.. Vi är ju inte ens vuxna!".. Så kommer jag på att.. Vi kanske inte är 15 längre.

När någon är 92:a tänker jag automatiskt att dem är typ 16 år eller nåt.. Men, Dem är ju faktiskt bara 2 år yngre än mig och fyller snart 20.

Och när jag letar efter nån skattefri bil tänker jag att dem ska vara 75er och äldre fast det numer räcker med så nya som 82. Sjukt.


Vars tar tiden vägen ?!



Kommentarer
Tilde

Känner precis samma, tiden går för fort tror jag?:)

2011-11-29 @ 13:27:57
Åsa

Samma här! Har fan haft nästan samma tankesätt sen jag va 18, fattar inte varför folk inte vill hitta på roliga grejor längre som man gjorde förr... Och ja, de låter precis som att en lillunge ska få barn om dom är typ 92 :O

2011-11-29 @ 16:45:20
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Tilde

Tycker också dom borde sätta igång mig, är 7 dagar över bf idag och den 2a så bokar min barnmorska in en tid på undersökning på sunderbyn. Det är fan en vecka dit minst typ jag orkar inte!!:b

2011-11-29 @ 18:38:42
Tilde

Jag vet, han kommer aldrig komma ut! Haha det hade varit kul, om jag hade vågat ;)

2011-11-29 @ 22:02:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0