Lördag

Ååh, Jag har vaknat med huvudvärken from hell för ovanlighetens skull ! Har gjort det nu åtminstone 3 dagar i rad.. Längre bak i tiden minns jag inte ;D Höhö

Nåja.. Har tagit en treo, druckit kaffe, käkat god frukost och varit ute i friska luften på promenad så nåt av det kanske hjälper ;p Nu ska jag hänga ut sängkläderna på vädring, diska och lite annat småfix så får ja väl se sen när Karlsloken kommer hit.. Han ska då vara å köpa ny termostat åt mig och byta ut den gamla så min bil slutar gå så jävla kall nån gång.


Annars då.. Ja det lär väl bli att packa hela dagen och sen ska man väl kanske laga till nån go mat däremellan. Ikväll tror jag jag ska hyra en film alternativt åka till Gammelstan och se en dem spelade in åt mig från tv här för ett tag sen. Vi får se helt enkelt !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0