Loppis-Shopping

Gudars vad länge sen jag var och loppis-shoppade.. Inte för att jag hittade nåt av det jag skulle ha, men en massa annat som oxå var fint ;) Köpte lite småsaker bara och här får ni se vad:


En gammal 1 liters ölburk och en blomkruka, Tror det är en Steninge. 5 kronor stycket på Röda Korset.


En virkad duk, Det syns inte på bilden men den har även invävda guldiga trådar. 5 kronor på Kronans återvinning.


3 Glas från Vereco. Jag behöver absolut inte några glas men visst är dem för fina dem här ? Farmor & Farfar hade såna när vi var små och har fortfarande men jag minns att mjölken var så good så god i dem här glasen :D 1 krona styck på Kronans återvinning.


Ett fat som jag ska göra doftfat av, Dvs att jag ska ha ljus på och en massa juliga kryddor som kanel, nejlikor, stjärnanis osv som sprider god doft och stämning ;) 3 kronor på Kronans Återvinning.


Och så en sån här fin tomte ! Jag har redan 2 st men dem är ju så fiina :) 25 kronor kostade den på Kronans återvinning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0