Humm

Hmm.. Felet med min bil verkar vara mindre allvarligt än jag trodde för enligt Emil så har den gjort sådär typ 2 ggr när han hade den.. Att när den är riktigt varm och man stänger av och ska starta ganska snart igen så går det inte. Eller i typ 99% av fallen går det men ibland blir det nå vajsing och laddningsfelet var bara tändningsknappen som hade hamnat lite i fel läge.. Är så tjorvigt när allt är på knappar och inte på nyckeln som i vanliga fall.

Dessutom var jag nyss ner och provstartade den utan problem så nu funkar det iaf fast jag lär nog köpa ny generator och startmotor ändå då dem verkligen lever på sista hoppet nu !


Anyhoo.. Så ska jag fortsätta tvätta nu och sen tänkte jag baka en mjuk pepparkaka och kanske hämta upp julpyntslådan från förrådet så jag kan börja lite smått med det =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0