Guess What ?

Haha jamen gissa vad.. Emil har blivit försenad och kommer nog vid 9 ikväll haha.. Ja, Tur jag är förutseende och tur att jag känner honom så jag visste att det här skulle hända och for å köpte hundmaten själv för vid den tiden har Granngården stängt för länge sen och då hade Oden varit utan sin mat till veckan.

Shiiises vilken curlare jag är.. Ett curlingex. Undra vars det här ska sluta haha.. Nåja, Nu ska jag gå ut med lillbruschan så han får göra sina behov. Jag har nyss ätit middag som idag blev Chicken korma med ris och gött vare !

Imorn tror jag att jag är ledig.. Eller jag är ledig om jag inte blir frågad om att jobba - Då svarar jag såklart ja !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0