Godnatt

Ja då var helgen slut, Odenveckan likaså då dem nyss åkt och jag ska alldeles strax hopppa i säng.


Idag har min bil blivit lagad iaf, Det var som jag trodde en slang som spuckit eller jag hoppas att det bara var det iaf så det inte börjar läka nån mer stans :)

Sen har vi bara tagit det lungt och myst på hela dagen jag och min favviskille. Varit ute på promenader osv. Nu ikväll har jag sett lite på tv och sen kom Emil hit vid 20.30 så vi har suttit å surrat å han har ätit åsså var vi ut med Oden en sväng men när han skulle åka ja då startade inte bilen haha.. Så går det när man köper bilar från Skellefte ! Nu säger jag inte att alla där är så men alla gånger jag varit med Emil och kollat på nån bil eller alla bilar han köpt därifrån har jag kunnat dra den slutsatsen att dem har en liiiiite annorlunda syn på vad som är fräscht, rostfritt ,seriöst lagat osv.. Det brukar i mina ögon vara det motsatta och då är jag fan inte kräsen :D

Nåja.. 2 bytta glödstift senare startade den som tur var så dem tog sig hem.. Känner mig lite orolig dock då ena framdäcken var HEELT blankslitet och hade börjat spricka men dem lånade ett däck av mig och domkraft så punka ska dem väl överleva iaf men det lär ju vara halkigt oxå. Nåja, Nu ska jag sluta vara sån hönsmamma men jag oroar mig alltid när nån ska köra bil sent på kvällen i mörker och halka för man vet ju själv hur jävla svårt de är att hålla sig vaken när ögonen väl börjar bli tunga.

På tal om tunga ögon börjar mina oxå bli lite pömsiga så nu blire sängen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0