Fredag

Godmorgon !

Det här är ju min "tunga" jobbvecka och idag brukar vara den tyngsta dagen oxå men tur som man kan ha ibland hade ena kunden blivit sjuk och avbokade så nu har jag hela förmiddagen på mig att fixa här hemma, packa, äta ordentlig lunch osv istället för att jobba 9-16 snabbt hem och raffsa ihop lite grejer och kasta i sig nån macka till middag. Tyvärr vart det ingen efterlängtad sovmorgon då Mattias kom hit och lämnade sin bil innan jobbet.. Ska låna den eftersom dieseln är dyrare än bensinen nu och Jettan drar ungefär hälften av vad Mercan gör.

Jag ska ju åka uppåt den här helgen oxå.. Det är Odendags så han ska hämtas hem och så ska jag vara med den andra killen där uppe oxå ;D Tror vi åker hem redan imorn dock för Emil hade så mycket att göra med motorbyten osv denna helg. Dessutom måste jag julpynta !! =)


Så nu ska jag äta frukost, packa och bara allmänt fixa så allt är klart och jag bara kan hoppa i bilen när jag kommer hem från jobbet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0