Död

Idag har jag jobbat från 07.45 till 16:45 och än en gång blivit påmind om varför jag inte jobbar heltid. Heltid sucks ;D

Nåja.. Det var ju duktigt av mig och det ger några slantar mer än bara halvdagar för imorn och på Fredag är det nästan lika långa dagar som gäller =p ! Nu har jag nyss ätit god pastagratäng till middag och jag ska alldeles nu strax hoppa på cykeln för att ta mig till affären och köpa GODIS ! Det har jag förtjänat ;)

Förhoppningsvis får man en liten kick av sockret och energidryckstarmen suger nå fruktansvärt så kanske blir de en sån oxå så man orkar diska och duscha innan det är dags för Bodne söker fru ! :D



Upp upp och iväääg !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0