Baah

Idag är jag glad för allas skull som slipper träffa mig.. Jag är så jääävla sur och på dåligt humör så gaah jag skulle vilja slå sönder allt jag ser typ !!

För det första är jag som vanligt sjukt trött och det gör mig alltid grinig. Sen hade jag slut grädde till kaffet imorse, det regnar och är dimma och allmänt skitväder ute, jag skulle egentligen på kalas ikväll men orkar inte med nå jävla släktträff så jag skiter i det men måste ändå till Gammelstan för att hämta hem min bil så då ska jag handla på samma väg men då måste jag duscha först för att jag inte kan visa mig ute med smutsigt hår. La mig på soffan och skulle sova mig till ett bättre humör men som vanligt som vanligt ringer telefonen just i det ögonblick man börjat glida in i den sköna sömnen. Crap

Så skulle jag julpynta idag men det enda det resulterade i var ju att jag insåg hur lite pynt jag har och att julen som vanligt kommer suga men detta år dubbelt så mycket som tidigare. Tror knappast jag bryr mig om att sätta upp granen. Jävla skitjul.. Skitdag. Skitvärld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0