Tisdag

Buhu.. Har blivit förkyld ! Nyser, snorar, har ont i halsen och fryser... Skönt att jag bara jobbar halv dag idag och har rätt lungt imorgon så jag förhoppningsvis hinner blir frisk till Torsdag-Fredag då jag har både stressigt och tungt på jobbet.

Har passat på att göra lite nytta här hemma nu på morgonen som att diska, rengöra spisen, vädra sängkläder, städa i badrummet osv så förmiddagen inte skulle bli helt bortkastad ;)

Igår var jag ju ledig så då var jag och handlade, promenerade med Oden och var å städade ur Mammas bil å tjänade mig en slant åsså fick Oden vara lös å springa runt där på gården medans :)

Nu ska vi snart bege oss ut på en tidig lunchpromenad, Får bli så eftersom jag ska vara kl12 i Rutvik åsså måste jag ju hinna äta någon lunch ! Det går bra för mig med detoxen föresten - Inte en droppe kaffe eller en enda sötsak än så länge men till helgen blir det att fuska med lite alkohol och så på Söndag morsdagsfika !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0