Tisdag

Goddag !

Jag är hemma på ett litet "jobbuppehåll" nu.. Har jobbat till 12.30 men sen kl 14.30 ska jag iväg på ett nytt kundmöte så jag har nyss varit ute på promenad med Oden och ätit lunch så jag ska ta mig en kopp kaffe nu innan det är dags att åka mot kontoret igen.

Mötena brukar vara rätt snabbt avklarade och efter det slutar jag så då blir det raka spåret hem och börja med middagen :) Det blir Lax idag.. Tänkte inte göra något avancerat av den idag utan helt enkelt bara ugnssteka den med mycket Citron, salt och peppar ! Tror jag gör broccolimos till det =)


Nej, En kopp kaffe var det :)



Kommentarer
Åsa

va du nå på tuna idag? :P såg en sån där maid bil där :P

2011-05-17 @ 15:10:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0