Snaart Helg !

Ååh vad jag längtar tills morgondagen är över - Fredagar Ojämna veckor är i vanliga fall min tyngsta och stressigaste arbetsdag, Imorgon ska jag förutom ordinarie kunder fara och städa en frisörsalong kl07. Pjuh !

Förkylningen plågar mig ännu så att det lär väl gå lite tyngre än vanligt oxå men känner mig åtminstone friskare för varje dag så jag kan alltid hoppas på att må bättre imorgon :)

Idaaag... Har jag jobbat mellan 07.30-15 och vilat på soffan någon minut när jag kom hem innan jag kokade ihop köttfärssås & spagetti. Det var gött ! Emil gick ut och kastade frisbee med Oden medans jag plockade undan och sånt... Åsså åkte vi till Bergviken och hämtade ut ett paket jag fått samt en liten kompletteringshandling på Willys i stan.


Nu ska jag gå och förbereda morgondagens frukost och lunch så allt är klart och jag inte behöver stiga upp så tidigt. Ska komma i säng någotsånär tidigt ikväll så man får sig lite välbehövd sömn !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0