Lördag

Godmorgon ! Har ni hunnit vakna ännu ?

Själv har jag stigit upp 07:30 för att jag varit dödskissnödig sen 04 typ men inte fattat att stiga upp på toa.. Nåväl, Jag åt ett Rågstyrka med creme chese, gurka och skinka på.. Drack ett glas vatten och en kopp kaffe innan jag gick ut med Oden.. Vi gick en ganska lång runda för att vara morgonprommis så 40 minuter var vi ute :)

Nu har jag duschat och ska göra mig en ganska mättande smoothie så jag klarar mig ett tag.. Vi ska nämligen åka och tvätta/dammsuga våra bilar (bättre lycka denna gång kanske, sist var det stängt). Sen måste vi åka och köpa present åt Emils syster som snart fyller år och åt våra mödrar eftersom det är Morsdag nästa helg. Får hoppas man hittar något bra ?

Tror Oden får åka hem med Emil sen så far jag själv en sväng till Storheden och kan kolla runt i lugn & ro. Man blir så stressad när man vet att Oden väntar i bilen. Om jag nu ens ids fara dit vill säga.. Är fan sjukt trött !!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0