London Dag 2 - Torsdag

Efter en natts hemsk sömn pga av hårda sängar, osköna kuddar och högljudda hotellgrannar var vi uppe med tuppen för att hinna med lite Shopping innan vi skulle befinna oss på Madame Tussauds.

Primark köpte jag allt detta för bara 250 kronor och då var ändå inget ens på rea utan det är helt enkelt bara så sjuuuukt billigt där så egentligen skulle man haft en extra resväska så man rymdes att ta med sig allt hem :D

2 Linnen


En tröja


2 bhar


Och dessa supersnygga örhängen till Emmeli. Jag skulle vilja ha såna själv men dem hade såna långa krokar man sätter i öronen och mina töjda hål är ännu lite stora för det.

Sen traskade vi iväg mot Madame Tussauds dit vi hade förbokat biljetter på internet så vi slapp stå i den svinlånga kön :) Folket där var helt outrageous och man fick verkligen skämmas för hur dem betedde sig.. Typ 40åriga kärringar som stog och pussade Bradpittdockan, unga killar som la sig på golvet under Marylins uppblåsta kjol, nån cooling låtsades röka på brevid Bob Marley och ja, Jag tror inte dem hade hört uttrycket "se men inte röra" för överallt såg man dockor svaja oroväckande för att ingen kunde låta bli att klänga på dem.



Fortsättning Följer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0