Grillat är gott !

Skönt att inte jobba så länge idag, Mellan 06.30-14.. Perfekt på en fredag :) Åkte hem och plockade undan lite i köket, dammsög och började duka & förbereda middagen. Hann skrubba av handfatet och toan oxå där på ett hörn haha :)

Vi grillade några marinerade, jävligt goda och möra älgkotletter och så gjorde jag en potatissallad på potatis, gräddfil, rödlök och salt & peppar åsså hade jag fetaost och tomater till så det smakade mycket bra ;D

Till maten fick det bli en av dem nya Xide:


Xide Jungle:
Söt, fruktig smak med tydlig karaktär av passionsfrukt, inslag av chilipeppar. 
- Riktigt god tycker jag, Speciellt när den är riktigt kall, Inte alls sådär sötsliskig som Xide annars är och så smakar den verkligen passionsfrukt med lite stark eftersmak så denna gillar jag 4/5

Xide Urban:
Mycket söt, bärig smak med tydlig karaktär av svarta vinbär, inslag av mynta och nässlor.
- Denna gillar jag dock inte alls, Kan ha något att göra med att jag hatar svartvinbär ? Haha.. Emil tyckte då den var jättegod !
Av mig får den 1/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0