Fortsättning följer

Inne på dag 2 då med detoxen, Trött när man inte fått nå kaffe sen i.. Vet inte om det var i Fredags eller Lördags jag drack sist ?

Den här vätskan man ska dricka är då absolut inte äcklig eller nåt sånt så det är ju ett plus men jobbigt är att man blir sjukt pissnödig av det.. Men, tanken är ju att gifterna ska ut så det är bara att stå ut med det några veckor ;D Jag har då ätit frukost nyss i form av Havregrynsgröt med linfrön, rivet äpple och havremjölk. Det var helt okey men min favorit på gröt är ändå skivad banan, russin och hackad mandel :)

Nu ska jag hoppa i kläderna och åka till jobbet en sväng, Ska bara dit och lämna in ett kort. Har inte blivit frågad om att jobba än så länge iaf så efter det är planen att kika förbi Kvantum och handla hem lite nyttigheter.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0