Då kör vi !

Nu börjar jag Detoxen !

Istället för Methodraine tabletter som man ska ta 3 gånger om dagen och dricka 1,5L vatten till så tog jag deras vätskevariant där man tar 12ml av det och blandar ut i 1,5L vatten som man sedan dricker utspritt under dagen. Det finns i flera olika smaker som verkade goda men jag valde Persika/Citron och det kostade 269 kronor på Lifebutiken i Smedjan - Och det är alltså en 20dagars kur.


Sen köpte jag även brustabletter som ska minska sötsuget och aptiten, Så om man tex vet med sig att man alltid blir sötsugen efter middagem, på kvällen etc så tar man en sån tablett ett tag i förväg. Återstår att se hur det funkar ;) Den kostade 89 och säljs oxå på Life.



Nu har jag då nyss ätit en god middag och jaaa jag är sugen på nån efterrätt men istället ska jag ta en kopp te ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0