Torsdag

Tjotjo !

Imorse steg jag upp redan 05.45 så att Oden skulle hinna få 2 morgonpromenader, En med mig och en med Emil.. Känns bättre att lämna honom själv längre då.. Eftersom han rimligtvis är tröttare under dagen ju tidigare han vaknat och ju mer aktiv han varit :) Nånå, Det var då tungt att vakna iaf.. Känns att veckan börjar gå mot sitt slut och man är tröttare för varje morgon som går.

Hade ett uppehåll mitt på dagen så jag kunde gå ut med vovvsingen på lunchprommis och vid 15,30 var jag hemma för dagen och småplockade lite men tog det mest lungt eftersom vi hade kvar palt från igår och jag inte ens behövde laga någon middag - LYX ! :)

Nu ikväll har vi varit till Storheden för att handla lite smågrejer på rusta, mat på willys och tanka min bil. Imorn är det ju som bekant äääntligen fredag ! Jag jobbar till 16 och så fort Emil oxå har slutat åker vi till Gammelstan för att bli bjudna på middag... Våfflor såklart det är ju våffeldagen ! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0