Torsdag

Shit vad den här veckan har gått fort, Imorn är det redan sista arbetsdagen innan en skön helg :D

Idag avbokade då min första kund men en av tjejerna hade problem med axeln så jag hjälpte henne på förmiddagen istället innan jag tog min egna kund efter lunch. Kom hem vid 15.30 och vi var lata och beställde Pizza idag :) Jättegott var det som alltid från Bergvikens Pizzeria !

Nu har vi nyss varit ute på en 45 minuters promenad med Oden och jag ska dricka upp min kopp kaffe innan jag tänkte plocka lite smått här.. Inte nå speciellt mycket som måste göras men tänkte dammsuga soffan och lite sådant.

Även imorn har jag en avbokning då min första kund för dagen hade fått magsjuka, Jag älskar kunder som tänker på oss oxå och inte vill smitta ned oss istället för såna som bara tänker på sig själva och att det är skönt att få städat när man är sjuk typ. Så då jobbar jag bara ca 6 timmar vilket blir lagom, Har såå ont i ryggen och axeln nu så !

Nej, nu ska jag sätta fart.. Tror jag skiter helt i att göra nån nytta å istället bara duschar åsen slappar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0