Söndag

Godmorgon !

Vi är uppe med tuppen idag oxå så sen vid 07 har vi varit igång. Nu har jag nyss duschat och varit ner i tvättstugan och hängt upp allt på tork så när det torkat färdigt om en timme ungefär kan vi äntligen åka ut till Storheden.. Har som varit påväg dit hela morgonen men var tvungen att göra färdigt lite måsten hemma först ;)

På storheden skall det inhandlas mat åt oss tvåbenta men även en 15 kilos matsäck åt barnet i familjen som för övrigt blir stora killen imorn och fyller hela två år :) Därför ska jag även in på djurmagazinet och köpa nåt extra smarrigt åt honom. Jag är inte den som vill göra nån tårta eller så på köttbullar osv då jag inte vill ge honom dessmer människomat, speciellt inte sånt som innehåller alldeles för mycket salt, lök etc som inte är bra för små hundmagar.

Seeen ska jag in på apoteket och även Ica maxi där min favvismüsli finns samt bättre frukt och grönsaker än på Willys. Så vi ska helt enkelt uträtta en massa ärenden...Men först nåt lunchliknande i magen kanske ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0