Onsdag

Jag sitter hemma idag igen !! Imorn och på Fredag blir det då iaf att jobba och det ska bli skönt ! :)

Hmm.. Undra vad jag ska roa mig med idag ? Hade ju kunnat städa men vi ska verkligen försöka hålla på det här "varannan städvecka" nu annars kommer Emil bli lika bortskämd som tidigare. Dessutom har jag ju redan städat & fixat en massa redan så :)

Hursomhelst blir det ju en långprommis med hunden på ett tag, tyvärr är det riktigt blåsigt men det får gå bra ändå :)

Måste hitta på nåt att äta till lunch oxå, lika svårt varenda dag. Till middag blri det då hammis iaf.. Tänkte göra strips till och så har vi friscobröd och goda dressingar hemma så det blir nog gött :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0