Muhhuu

Jag är såååå hungrig, Åt lite äcklig middag men det räckte inte länge.. Jag vill vrääkaa i mig en hel påse chips ! Olw's Franska örter helst.. Mmmmm. MEN jag har inga chips och jag ids inte gå till affären och jag ids inte heller starta bilen för att köra dit. Mycket synd om mig alltså.

Ska nog gå och göra mig nå gomackor nu som lär vara det enda ätbara som finns här hemma (okey fyfan vad jag gnäller, vi har heeela jävla kylen och frysen plus alla skafferier fulla) men jag vill ju ha nåt GOTT och kladdkakan jag bakade igår duger inte heller eftersom det är chips jag vill ha :( :(


Little miss grumpy när jag inte har nå gotta :(



Kommentarer
Jennifer

Chips är ju bara för gott :)



Aha den där Frida. Jag är irriterad på henne för hon var jävligt elak..

2011-03-06 @ 09:11:37
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0