Lördag

Why the fuck skulle jag prompt på stan idag när det är marknad och det var löning igår ? Det var fan tjockt med folk och dessutom har folk här uppe tappat sitt Norrländska beteende och är allmänt närgågna.. Asså jag HATAR när folk jag inte känner är nära mig ! Måste man stå så nära nån i kön att man trycker sig mot dem ? Måste man gå in i folk ? Nää.. Håll er på avstånd ! Och gå gärna snabbt oxå samt låt bli att stå och fundera över livet mitt i vägen ;D

Och varför tog jag såna korta sockar tillsammans med ett par skor som glappar i hälarna ? Jag fick gå med sockarna nerhasade till mitt under foten.. Inge skönt.

Och det suraste av allt.. Åka till stan helt shoppingsugen med pengar som bränner i fickan och så hittar man ingenting man kan köpa ? Nå.. Lite småsaker fick jag med mig i brist på annat men grejen jag skulle köpa som födelsedagspresent åt Emil var slut och tröjan jag letade hittade jag inte.. Snacka om att H&M är en enda stor oreda, finns det nån sortering där what so ever ?

Ska visa vad jag köpte sen men nu ska jag gå ut med Vovveliten och fundera ut nåt man kan laga till middag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0