Lördag

Så var det kväll igen !

Idag har jag faktiskt fått lite nytta gjort med betoning på liite ! Typ som att torka ur micron och rengöra under diskstället. Haha.. Sen har jag bara nördat dator och surrat sönder telefonen i 1,5 timme innan jag åkte iväg mot Gstad för att baka med Markus, äta middag, spela spel och läsa tidningar.. Hade planer på att städa ur bilen men det blev inte heller av :D

Handlade mat påvägen hem, Hade även stora planer på att rengöra kylen i helgen men nu är den ju full i mat igen såå de gick inte :D.. Och föresten, När jag kom hem hade nåt stolpskott ställt sig helt mycket över på min parkering och hade typ 1 meter till godo på andra sidan men då fick dem smaka på inparkering bigtime av min fettysk oxå mohahaha så nu får dem nog krypa in från passagerarsidan :D Hehehe !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0