Hmpfft

En sak jag inte gillar är när alla godisar ska envisas med att cutta upp gommen och tungan på en.

En annan sak jag inte gillar är när alla räkningar ska komma samtidigt.. Som denna månad har vi för det första fått höjd hyra och sen då elräkningen, fitt-tvavgiften, comhem och telefon. Sen har jag ju då fackavgift, försäkringen på bilen och måste köpa sommardäck.. Fan va gött ! Kommer simma i pengar vid månadens slut ;)

Nånå, Inte går de nån nöd på mig.. Har hämtat ut mitt paket från H&M nu ikväll och allt var jättefint och jag har redan hittat fler saker jag vill ha men det var bara nå smågrejer så jag ska nog kolla först om dem finns här i stan :) Jag kan då ha vanliga örhängen nu igen så nu sitter jag här å är fin med diamanter i örona och värsta halsbandet och hela fadderullan ;)

Nu ska jag koka mig en kopp te eller nåt och placera rumpen i soffan å invänta Sveriges mästerkock :) Ska sova tiiidigt ikväll... Är så jävla trött och ännu förkyld som fan ! Imorn blir det jobb 8-15.30



Kommentarer
Åsa

haha men tvinga emil å äta? :D

2011-03-24 @ 18:11:52
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0