Hmmpfth

Blogg.se verkar ju vara lite bakom flötet idag ? Först gick det inte att logga in och sen försvann allt jag hade skrivit !

Sammanfattningsvis.. Jag är sjuk igen. Fick ont i halsen igårkväll som eskalerade så till den grad att jag vaknade inatt av smärtan. Har försökt kurera mig men inget hjälper juuu :( Har jobbat 8-12 idag och bara tagit det lungt sen jag kom hem, Ja förutom att vara ute på promenad med lillen då men det ger då mer energi än det tar.. Man får gå runt å vara stolt och nöjd över honom hela tiden så duktig å söt som han är lillhjärtat ! <3. Han har även fått tänderna borstade och ikväll så vi slipa ner klorna.

Nu närmar sig då klockan middagsdags men jag har ingen matlust och ingen matlagningslust heller för den delen så det blir fryspizza idag ! deluxe deluxe*

Men nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv som är sjukling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0