Faaandååå

Faaandå jävla fanjävel Radiotjänst... Nu ringde dem mitt på sena kvällen och ba "Jaaa heej det här är från Radiotjänst i Kiruna vi skulle vilja veta om det är på dig vi ska skriva tvn som ni har på eran adress" Faanve.. Vad ska man säga då ? Att vi inte har nån tv och att deras jävla satelitsökande maskiner ser fel.

Så jävla surt... 520 spänn i kvartalet skulle det kosta.. Helt jävla cepedyrt bara för 1an och 2an. Vi betalar ju ändå redan en jävla massa pengar för alla kanaler då borde man väl få välja om man ens vill betala typ 250 spänn styck för dem. Åååååh..


Asså ja ni fattar inte hur jävla förbannad jag är nu, Man ska fan inte ens svara i sin hemtelefon för det är alltid bara idioter som ringer och vill snuva en på pengar. Och hur uråldrigt och stört är det inte ens att jag ska betala 1500 om året för att man har en tv ? En tv man har betalat för och betalar för alla kanaler ja då ska jag betala miljoners med pengar bara för att jag har den oxå..  Nu ska jag typ gå och dö samt slå sönder alla saker och slå Emil med för den delen som tycker att det är normalt att betala för att se på tv.. Hade det varit för mig hade jag sagt upp det och slängt tvn direkt. Inte fan kostar det att äga en dator iaf.


Kommentarer
Emma

Fyy fan tycker synd om er.. Hittills har vi klarat oss utan. Dock har de ju ringt på en massa kostym gubbar.

Ja har inte ens lust å svara om de är dolt nummer som ringer. Är ju garanterat radiotjänst men kan ju vara nå jobb som ja sökt oxå så måste ju typ svara

2011-03-10 @ 12:19:38
URL: http://emmnie.blogg.se/
Anonym

allt bra?:)

2011-03-10 @ 12:38:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Amanda

Dom ringde mig när jag boddde i boden å då visste jag inte heller va jag skulle säga så dom fick mig ju å pejja men då tog jag reda på om dom verkligen kan se att man har en tv å enligt den information jag fick så kan dom inte se de så när jag flyttade till Övik så ringde dom ådå sa jag " nä jag har ingen tv å jag planerar inte att köpa en dom närmsta månaderna af" däremot kan dom ju komm aå plinga på å vill se om man har tv men dom har ingen rätt att klampa in i nån annans lägenhet så då kan man säga " nä vi har inte tid nu"

2011-03-10 @ 19:52:33
Vansterwiki

Nu när det gått en tid och du haft lite tid att tänka så har du insett att du inte har råd med TV. Nu kan du ringa och säga att du sålt din TV på Blocket. Jag har inte betalt på 18 år så visst kan du också klara dig.

2011-03-22 @ 10:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0