En lista

Höger- eller vänsterhänt:
Höger !
Hårfärg?
Mörkblond med blonda slingor just nu.
Ögonfärg?
Blåa
Soluppgång eller solnedgång?
Båda är fina tycker jag.
Syskon?
Japp, 6 stycken.
Favoritmånad?
Augusti
Vem ringde du senast?
Hmm.. Det var en av mina kunder.
Vem ringde dig senast?
Arbetsförmedlingen.
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Svar på om jag kunde jobba till min chef.
Vad är dagens planer?
Inget speciellt.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa är väl enklast.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
När såg du senast din mamma?
Oj när var det då.. I onsdags kanske.
När vaknade du idag?
06.45
Vem fick dig att skratta senast?
Säkerligen Emil.
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja men jag gör det ändå :)
Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär!
Sover du med eller utan kläder?
Underkläder.
Hur många landskap har du bott i?
Endast Norrbotten.
Har du någon gång spytt på fyllan?
Många gånger
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor utomhus, tofflor inne ;D
Humör just nu:
Bara bra ! 
Favoritgodis:
Lösgodis som salt lakrits och sura godisar.
Är det nåt du absolut inte äter:
Äter väl allt om man måste. Tycker det är vääldigt oartig att vara kräsen men det finns massor jag inte tycker om. Typ pölsa, blodpudding, lever, köttsoppa osv.
Vad sa du senast:
Något åt Oden, "kom" kanske :D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
50talet
Sommarplaner:
Nån semester hinner jag inte tjäna ihop så jag ska nog försöka jobba så mycket jag kan istället samt det gamla vanliga midsommar på backen, pajala marknad etc. Längtar ! :)  
Fisk eller badkruka:
Badkruka
Hur många kuddar sover du med:
Två
Favoritväder:
Sommarnatt, Varmt men svalt, dagg i gräset och midnattssol !
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Båt, bränsle, mat
Spelar du nåt instrument:
Tyvärr är jag väldigt omusikalisk.
Morgon- eller nattmänniska:
Både och !
Sparare eller slösare:
Spara helt klart.
Bästa film:
Tror på liv på andra planeter:
Nej
Tror du på mirakel:
Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Verkligen verkligen inte.
Är du kittlig:
Ja!
Snarkar du?
Nej
Stjärntecken?
Oxe
Rädd för insekter?
ALLA
Äckligaste insekten:
Spindlar och såna som kan bitas/stickas.
Största svaghet:
Dåligt humör och beslutsångest.
Det här är jag bra på:
Haha, tråkiga saker som att städa & laga mat. Men jag är även ganska allmänbildad.
Bästa bok?
Inte som andra döttrar av Deborah Spungen.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna läsa tankar eller flyga.
Vad vill du jobba som?
Chef av något slag, inom mat & livsmedel eller något socialt som att arbeta med barn och ungdomar med problem.
Pizza eller hamburgare?
Pizza!
Skriver du dagbok?
Blogg :D ?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Piercingar har jag haft i ögonbryn & läpp samt töjda öron men mer av den varan blir det inte. Tatueringar har jag 3 st och kommer helt klart att göra flera till.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nevvah !
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger
Är du rädd för blod?
Mycket ! Tål inte blod alls.
Saltar du på maten?
Nej, i stort sett aldrig.
Anser du att du är stark?
Nej :)
Brukar du sola?
Nej, Hate it…
Vad gör du om du får hicka?
Låter det gå över.
Använder du knark?
Näfan!
Kaffe, te eller inget?
Mest kaffe men te är oxå gott.
Har du en besatthet?
Njäe :D



Kommentarer
Åsa

den stjäl jag :P

2011-03-14 @ 23:31:55
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0