Bluuh

Den här dagen har varit så jäävla kass alltså... Eller ja fram till en 15tiden var den ju helt okey förutom att jag var sjuk men inte hade råd att vara hemma. Sen blev jag så jävla arg för att vissa är så jävla dumma i hoooodet. Eftersom jag var både trött, sjuk och arg bestämde vi att äta middag från Subway... På gränsen till ihjälsvulten ställde jag mig i kön för att äntligen få i mig första maten sedan frukost.. SÅ ÄR INGREDIENSJÄVLARNA TILL MIN MACKA SLUT !!!!

Givetvis vägrade jag då att köpa något annat, skällde ut Emil för att dem inte hade rätt grejer, åkte hem och drog ner persiennerna och surade ner mig i sängen. Tillslut steg jag upp och gjorde 3 varma mackor men som ni säkert förstår är jag ännu rätt hungrig och törstig med för den delen !

Jävla skitdag alltså !

Nånå.. Imorn väntar jobb igen. Kul jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0