Torsdag

Goddag kära läsare !

Nackdelen med att stiga upp tidigt på morgonen är att man blir så jäkla trött under dagen och sen har man ändå inte ro att lägga sig och vila en stund. Suck...

Jag har städat på hela förmiddagen och nu ska jag snart börja röra på mig mot gammelstan.. Ska baka och äta middag där. Varför åker man bort för att baka undrar ni ? Jo för att då får jag ju stilla det begäret, smaka en bit eller två men sen lämna allt där och slipper ha en hel låda frestande kakor i frysen. Och varför man åker bort fär att äta middag vet ju alla - För att slippa laga maten och diska efteråt :)

Mihih.. Ska ta en treo nu, känner en analkande huvudvärk. Sen drar jag nog iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0