Tack för idag...

Nu tror jag att jag ska börja tacka för mig.. Har fan inte fått nåt vettigt alls gjort idag bara för att jag är så jävla trött hela tiden !! Ska gå ut lite senare med Oden ikväll så jag kan få sova liiite längre imorgonbitti åtminstone.

Denna dag har flutit på ungefär så att vid 11-tiden kom Emma hit och så åkte vi till stan, Vad jag köpte där har jag ju redan visat och sen for vi hem till mig igen. Jag åt lunch och Emma drack kaffe :) Efter det hade jag stora planer på att göra både det ena och det andra men har inte fått gjort mycket mer än att varit ute med Oden en hel massa, diskat, dammtorkat och varit till affären en sväng.

Jag får helt enkelt försöka vara lite effektivare imorn ! Kl 18 bär det dock av på Bröllopsmiddag så då blir man väl där resten av kvällen. Måste kanske fundera ut vad man ska ha på sig där oxå ! Kan ju va bra :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0