Onsdag

Oh så skönt att det redan är näst sista dagen på veckan, arbetsveckan alltså. Imorn direkt efter jobbet åker vi uppåt för att spendera Midsommarhelgen. Ska på "Släktträff", dricka lite, åka lite Lincoln osv men allra mest ska vi jobba och stå i så vi får en massa nytta gjort.. Det börjar närma sig nu och det är väldigt mycket som ska hinnas med !


Just nu är jag hemma på långlunch, nästa kund för dagen hade jobbat i natt så jag ska vänta med att åka dit till kl15. Såå, Nu när jag ätit upp mina nudlar ska jag gå ut på en promenad med Oden - Äntligen har det sluta regna *peppar peppar*


Och jo... Jag hade tänkt droppa bomben sen ikväll, berätta vad det är för "hemlis" vi haft ett tag och vad det är vi ska göra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0