NomNom

Det har börjat bli lite av en tradition för mig att åka till Gammelstan och baka med min lillebror, Idag gjorde vi denna übermumsiga kaka fast i en rund form så man skar som tårtbitar istället. Något gott var det ! :D



Till middag blev det en kycklinggryta med sallad och ris till så mätt och belåten åkte man därifrån några timmar senare så hade även denna dag gått. Känner mig rätt nöjd ändå som har hunnit med så mycket nytta på förmiddagen men ändå hunnit vara ledig och bara ta dagen som den kommit.

Imorn blir det jobb igen, Typ 07.30-16.00
Men sen får jag ta "långhelg".. Saknar dock mina killar som är uppe i byn :(

Nä, Nu ska jag bara slappa och göra iordning frukost & lunch till imorgon och sen blir det sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0