Mat i kvadrat

Hmm.. Undra vad jag ska äta till middag idag ? Är väldigt hungrig redan eftersom jag bara åt sallad till lunch. Något gott och enkelt helst :D

Salladslunchen var något nytt för mig, Nämligen när man plockar ihop sin egen i affären. Först var jag skeptiskt och förväntade mig matförgiftning men ingredienserna var fräscha och goda. Gjorde en allsköns blandning på:



- Blandsallad
- Avokado
- Rödlök
- Svarta Oliver
- Fetaost
- Kronärtskocka
- Kräftstjärtar
- Kyckling
- Pasta
Och kanske något mer jag inte minns ;D

Igår vart det riktigt god middag i form av Svamp/tomatsoppa som man gör på en pulverchampinjonsoppa med passerade tomater, en skvätt grädde och lite basilika.
Till det åt jag Bruschetta - MUMS !



Och när vi ändå håller på... Dagen före det åt vi så smarrigt som Rökt röding !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0