Gnällgnäll

Bluuäuh.. Har verkligen inget positivt att komma med.. Är bara sjukt deprimerad över att Emil ska flytta och Oden med honom. Vet inte hur jag ska klara mig utan mina killar !

Känns så jävla bakåtsträvande att man ska börja bo isär när man vant sig vid att alltid ha varann nära.. JAG VET ju att det bara är tills jag oxå får ett jobb men just nu känns det som en evighet och som att jag aldrig kommer klara mig själv.

Jag har aldrig bott ensam så mycket som en enda dag.. Och jag tror inte att jag nånsin varit ensam en hel vecka i sträck ?? Får försöka intala mig att Emil bara är borta på jobb som så många andra sambos, Och det är han ju iofs förutom att han flyttat dit.

För att försöka se nånting bra med det hela så kan det väl möjligtvis vara att jag slipper stressa hem från jobbet varje dag, behöver inte tacka nej till jobb för att jag måste hem till Oden och helt enkelt kan passa på att jobba så mycket som möjligt men yeey vad kul då att få jobba istället för att vara med sina älsklingar ?

Nej ni ser,, Kan inte vara positiv ikväll även om jag försöker. Ge mig ett jobb tack.



Kommentarer
Åsa

Det löser sig inom en 10:års period :)

2011-06-30 @ 22:59:16
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
tilde

vad tråkigt! men du kommer nog få jobb snabbt :) vart söker du jobb i pajala?

2011-07-01 @ 12:48:49
Elina

Tilde: Jaaa, Eller hur :( Såg på fejjan att vi var i lite samma situation.. Vi kan ju bli reservsambos ;D...



Dem jobb jag sökt nu var inom skolmåltiderna, En fast tjänst å en som vikarie men har inte hört något ännu så snart får ja börja söka allt som finns typ :D

2011-07-01 @ 14:22:45
URL: http://blow.blogg.se/
tilde

haha jaaa, vi får trösta varann..:) jaha okej, du kommer säkert få jobben! har ni hus där i fällan eller stuga?

2011-07-01 @ 14:34:37
Elina

Får hoppas på det !!, Jo det är ett hus :)

2011-07-01 @ 14:42:15
URL: http://blow.blogg.se/
Tilde

Vad najs:) kom till marknaden!!

2011-07-02 @ 19:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0