Fredag

Äääntligen helg ! Fan så skönt !

Dessutom har ja fått sluta tidigt idag.. Har jobbat mellan 6.30-13.30 så då hinner ja kanske få lite nytta gjort innan ikväll då jag enbart tänkte slappa å se en film :)

Måste dock hämta ut ett paket, tvätta, duscha, laga mat och sådant. Har föresten en hel lista på saker som ska göras men det där är dem viktigaste grejerna... Förutom att aktivera Oden då. Sen imorn ska jag på stan och leta nå jobbbyxor hur det nu ska gå ! Och på Söndag blir det bröllopsmiddag så det är fullt upp hela helgen med andra ord.


Bäst att slita sig från datorn nu å få nå vettigt gjort.. Är såååå trött !!


Föresten.. Har jag nämnt nån gång hur jävla gulliga kunder jag haaar ?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0