Film x3

Det har blivit lite filmtittande under helgen..

Har sett dessa tre:


My best friend's girl
- En sån typisk amerikansk romantisk komedi. Jag gillar att se såna filmer faktiskt även om jag inte tycker dem är sådär seriöst bra! Man behöver inte tänka så mycket eller hela tiden hänga med i handlingen utan bara se.. Och jag älskar romantik ;)

Den får 2,5/5 poäng.



Slumdog Millionaire - Har jag sett förut men den är verkligen en såndär riktigt bra film. Spännande, jävligt bra gjord, bra handling, verklighetstrogen osv.

Den får 4/5 poäng.


Himlen är oskyldigt blå - En film jag inte hade så höga förväntningar på men som överaskade mig positivt. Den var bra !

Och den får 3,5/5 poäng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0